Kross ESKER 4.0
Podrobný popis
KROSS ESKER 4.0
Oceľový bicykel je klasika a podľa nás je oceľ jeden z najlepších materiálov na výrobu unikátneho gravelého bicykla. Preto bol náš gravelový bicykel KROSS Esker 4.0 vytvorený pre všetkých, ktorí hľadajú niečo trvalé a predovšetkým štýlové. Pri tom všetkom tiež vedia, že bikepacking nie je dočasný trend, ale stav mysle. KROSS Esker 4.0 bol vytvorený, aby Vám pomohol bezpečne a pohodlne dosiahnuť Váš cieľ. Bez ohľadu na to, či ide o cieľovú čiaru pretekov ako Wisła 1200, alebo je to len obyčajná výprava do neznáma.
KROSS Esker 4.0 v roku 2022 je pokračovaním nápadov a postrehov, ktoré nás viedli pri navrhovaní predchádzajúcich modelov tohto bicykla. Je vybavený novým a odolnejším lakom a rovnako premysleným hnacím mechanizmom. Vylepšili sme aj mnoho malých detailov, neviditeľných na prvý pohľad, ktoré zlepšia Váš jazdný komfort na akomkoľvek type povrchu. Sme si istí, že nová verzia tohto bicykla Vám dá rovnako veľa – ak nie viac – zábavy ako tie predchádzajúce.
ĎALEKO OD CIVILIZÁCIE
Keď sme začínali projektovať tento bicykel, dali sme si za cieľ vytvoriť bicykel, ktorý sa odvoláva na klasiku a zároveň sa nebojí moderných riešení. Preto sme na stavbu rámu a vidlice zvolili Cro-Mo oceľ. Tento materiál umožňuje oveľa lepšie tlmenie vibrácií. Oceľ je, popri drahom karbóne, materiálom s najvyššou schopnosťou pohlcovať vibrácie. Jazda na bicykli z oceľových rúr, hoci tuhom, je jednoducho zábavnejšia. Oceľový rám nie je taký tuhý ako hliníkový, ale môže Vám to vynahradiť inými vlastnosťami: vďaka svojej pevnosti a odolnosti voči poškodeniu nám umožnil osadiť množstvo montážnych otvorov pre fľašu s vodou, nosič batožiny či brašny. Môžu byť umiestnené takmer kdekoľvek na ráme alebo vidlici, bez obáv z poškodenia rámu, ktorý sme nalakovali v štýlovej farbe khaki. Pre zabezpečenie trvanlivosti náteru sme zvolili práškové lakovanie.
OSVEDČENÉ VYBAVENIE
Ako vybavenie sme v KROSS ESKER použili cestnú sadu Shimano Tiagra, doplnenú o mechanické kotúčové brzdy TRP Spyre-C. Rozhodli sme sa tiež použiť kľuku FSA Omega s vonkajšími ložiskami stredovej osky, aby sme uľahčili údržbu hnacieho mechanizmu a ešte efektívnejšie preniesli naň Vašu silu. Kotúčové brzdy TRP Spyre-C zaručujú krátku brzdnú dráhu a vďaka mechanickej konštrukcii strmeňa nie je potrebný zložitý servis v prípade poruchy na ceste. Pre výrobu kolies sme zvolili 28-palcové ráfiky WTB ASY na nábojoch Shimano Deore M6000. Ráfiky sú prispôsobené bezdušovému systému tubeless. Plášte sú zas WTB Resolute so šírkou 42 milimetrov. Pohodlnú jazdu aj na tých najdlhších trasách zabezpečí sedlo WTB Sport Volt.
Materiál rámu | Oceľ |
---|---|
VIDLICA | CROMO STEEL |
POVRCHOVÁ ÚPRAVA LAKOVANIA | lesklý |
ZADNÁ PREHADZOVAČKA | SHIMANO TIAGRA 4700 |
Páčky prehadzovačiek | SHIMANO TIAGRA 4700 |
PREDNÁ PREHADZOVAČKA | SHIMANO TIAGRA 4700 |
Kľuky | FSA OMEGA |
GRIPY | FIZIK TERRA MICROTEX |
ZADNÁ BRZDA | TRP SPYRE-C |
Náboj vpredu | SHIMANO DEORE M6000 |
Stredová oska | FSA MEGAEXO BB-4000 |
Reťaz | SHIMANO HG54 |
Ráfiky | WTB ASYM IP23 TCS |
Náboj vzadu | SHIMANO DEORE M6000 |
Špice | SAPIM |
Sedlo | WTB VOLT SPORT |
BRZDOVÉ KOTÚČE | SHIMANO RT30 (160) |
RIADENIE | FSA T-848 |
Počet prevodov | 20 |
Rozsah kazety/voľnobežky | 11-34T |
KAZETA/VOĽNOBEŽKA | SHIMANO HG500 |
Dodatočné parametre
Kategória: | Cestné bicykle |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Materiál rámu: | Kov "HI-Ten" |
? Prehadzovačka podľa triedy: | Tiagra |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.